Tilfredse kunder er de bedste ambassadører
For at få afdækket virksomhederne og klinikkernes tilfredshed med at drive virksomhed fra World Trade Center Ballerup, iværksattes der i maj 2020 en undersøgelse blandt husets mange virksomheder og klinikker.
Tilfredshedsundersøgelsen blev gennemført af FactiCom, der anvendte den anerkendte metode NPS (Net Promoter Score®) - en loyalitetsindikator med en svarskala fra 0 til 10, hvor 10 er "Fuldt ud tilfreds".
Resultatet af undersøgelsen, der bl.a. afdækkede receptionen, Konference-, Fitness- og Healthcare Centret, kantinen og parkeringsforholdene, viste en overordnet gennemsnitlig tilfredshed på 8,4 ligesom 89 % vil anbefale WTC Ballerup i deres netværk.
Vil du vide mere?
Så kontakt direktør Benedicte Rønje, der gerne giver en rundtur samt en gennemgang af vores koncept
- eller læs mere om, hvad vi kan tilbyde.